Rozwijaj biznes i zarabiaj więcej, dzięki unikalnemu know-how od Bestool
Poszerzaj swoją wiedzę z zakresu e-handlu, wspierania i rozwoju sprzedaży oraz wykorzystywaniu nowoczesnych narzędzi w biznesie online i nie tylko. Zaglądaj regularnie, aby zdobywać nowe informacje – od nas i naszych partnerów.
Najnowszy artykuł
Jak przygotować skuteczną ofertę handlową?
Kuba Buśkiewicz
Pozostałe
Kuba Buśkiewicz
Kuba Buśkiewicz
Kuba Buśkiewicz
W czym możemy pomóc?
Jesteśmy otwarci na sugestie i potrzeby naszych parterów. Daj nam znać, czego potrzebujesz, a postaramy się pomóc.
Pytania i odpowiedzi
Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Dropshipping to model współpracy, który pozwala Ci sprzedawać i dostarczać produkty – bez konieczności ich magazynowania, a także odpowiadania za całą logistykę. Wystarczy, że skupisz się na procesach sprzedaży oraz obsłudze klientów, a całą resztą zajmie się oddelegowany partner (producent, hurtownia, dystrybutor).
Do głównych zalet tego modelu działania możemy zaliczyć:
Oszczędność czasu - skupiasz się na tym, co najważniejsze, a cała logistyka spoczywa na barkach innych podmiotów.
Oszczędność pieniędzy - nie musisz wydawać środków na zakup produktów, a następnie ich magazynowanie do czasu, aż znajdzie się chętny. Kupujesz je dopiero wówczas, gdy masz już pewnego klienta.
Możliwość skalowania biznesu - to idealna opcja dla właścicieli sklepów stacjonarnych, internetowych jak i sprzedawców na Allegro, którzy chcą rozszerzać swój asortyment, a wraz z nim - zwiększać potencjalne zyski.
Bestool to profesjonalna grupa zakupowa. Stworzyliśmy ją po to, aby łączyć producentów i dystrybutorów narzędzi - ze sklepami internetowymi i stacjonarnymi, sprzedawcami B2B i ekspertami od sprzedaży na Allegro.
Naszą główną misją jest tworzenie warunków, w których procesy dystrybucji (w tym zakupu i sprzedaży) narzędzi są maksymalnie proste, przejrzyste i przyjazne - zarówno dla producentów, sprzedawców, jak i samych klientów.
Dążymy do tego, aby grupa Bestool została największym dystrybutorem narzędzi - najpierw w Polsce, a następnie w całej Europie.
Oferujemy wszystko, co niezbędne do nowoczesnej i efektywnej dystrybucji oraz sprzedaży narzędzi. W jednym miejscu zapewniamy: szeroki wybór produktów, dostosowane możliwości współpracy, nowoczesne funkcjonalności, a przede wszystkim – przyjazne i uczciwe warunki działania.
Aby zarejestrować się na platformie Bestool wejdź na tę stronę i uzupełnij formularz. Znajdziesz tam ankietę dotyczącą Twojej działalności.
Decyzję o zaakceptowaniu konta otrzymasz w ciągu 48 godzin.
Partnerem Bestool może zostać przedsiębiorstwo, które skupia się na sprzedaży asortymentu technicznego (w tym m.in. narzędzi).
Jeśli sprzedajesz jedynie na Allegro, na Twoim koncie musi znajdować się jedynie asortyment techniczny. Musisz także posiadać status Super Sprzedawcy.
Na ten moment nie współpracujemy z początkującymi podmiotami. Jednak w przyszłości damy Ci możliwość dołączenia do programu akceleracyjnego - przeznaczonego właśnie dla nowych firm.
Wystarczy, że przejdziesz stronę logowania. Pamiętaj, że Twoje konto musi być aktywne.
Przejdź tutaj, a następnie kliknij przycisk “Zapomniałeś hasła?”.
Zaloguj się na swoje konto i przejdź do zakładki ustawienia.
Następnie zmień dane swojej firmy i naciśnij przycisk “Zapisz zmiany”.
Pamiętaj, że zmiana wszystkich danych całej firmy nie jest możliwa. W Bestool pozwalamy tylko na modyfikację wybranych informacji (np. adresu, telefonu lub adres) - jeśli uległy zmianie.
Zaloguj się na swoje konto i przejdź do zakładki ustawienia. Następnie zmień dane swojej firmy i naciśnij przycisk “Zapisz zmiany”.
Napisz do nas na adres: kontakt@bestool.pl. W swojej wiadomości koniecznie podaj swój aktualny adres e-mail, a także nowy adres, na który chcesz go zmienić.
Zaloguj się na swoje konto i przejdź do zakładki ustawienia.
Wpisz aktualne oraz nowe hasło (dwukrotnie).
Kliknij “Zapisz zmiany”.
Zaloguj się na swoje konto i przejdź do zakładki Branding i domeny.
Kliknij “Wyślij plik z logo”, wybierz logotyp i kliknij “Otwórz”.
Wybierz kolory, które odpowiadają Twojej marce.
Kliknij “Zapisz zmiany”.
Zaloguj się na swoje konto i przejdź do zakładki Branding i domeny.
Podaj domenę, na której mają być wyświetlane Twoje oferty, a następnie kliknij “Dodaj domenę”.
Ustaw odpowiednie rekordy na swoim serwerze.
W przypadku problemów z konfiguracją domeny - skontaktuj się z nami przez e-mail: kontakt@bestool.pl
Aktualnie nie oferujemy takiej możliwości. Jednak w niedalekiej przyszłości planujemy wdrożenie funkcji kont współdzielonych, które będą mogły być przypisane do konkretnego pracownika.
Integracja z platformą Bestool to rozwiązanie, która daje Ci dostęp do danych na temat asortymentu, w tym: produktów, cen, stanów magazynowych, opisów i wielu innych.
Możesz je wykorzystać do stworzenia własnego sklepu internetowego, jak r ównież prowadzenia sprzedaży za pomocą innych serwisów (np. Allegro). W ramach współpracy dajemy możliwość integracji z gotowymi systemami sprzedaży, jak i oprogramowaniem typu OpenSource.
Plik XML w formacie Ceneo zawierający dane stałe wszystkich produktów dostępnych w ofercie, w tym:
- Nazwa produktu
- Opis produktu
- SKU / EAN
- Atrybuty (producent itp.)
- Cena zakupu
- Zalecana cena sprzedaży
- Parametry logistyczne: wymiary i waga
- Kategorie
Odnośniki do zdjęć produktu
Plik XML ze stanem magazynowym każdego produktu - aktualizowany na bieżąco, w tym:
SKU / EAN
- Cena zakupu
- Aktualny stan magazynowy
Zalecana cena sprzedaży
Uwaga! W przypadku wybranych produktów mogą nie występować określone parametry (np. logistyczne).
Ten czynniki jest uzależniony od rodzaju współpracy z platformą Bestool.
Firmy, które do nas dołączają początkowo otrzymują 5000 produktów w integracjach. Natomiast po podpisaniu umowy otrzymują łączna liczba może wzrosnąć nawet do 45000.
Posiadamy również produkty specjalne, które przeznaczone są tylko dla wybranych partnerów.
Stany aktualizowane są od 1 do 24 razy dziennie - w zależności od integracji z danym producentem lub dostawcą.
Możesz zintegrować gotowe systemy sprzedażowe (w tym: SkyShop , Redcart, Baselinker), jak i wykorzystać rozwiązania OpenSource (WooCommerce i wiele innych).
Pliki czekają na Ciebie w zakładce integracje.
Przejdź do zakładki integracje.
- Włącz wybraną przez siebie integrację.
- Pobierz token lub pliki (w przypadku oprogramowania OpenSource).
- Wpisz token integracyjny lub zaimportuj produkty do swojego systemu.
- Włącz cykliczną aktualizację wszystkich danych.
Tego rodzaju rozwiązanie polega na przekazywaniu danych pomiędzy sprzedawcą i dostawcą. Takie podejście umożliwia wymianę informacji w obu kierunkach (czyli od dostawy do sprzedawcy oraz odwrotnie). Co za tym idzie - ułatwia dbanie o aktualność informacji produktowych, stanów magazynowych i wielu innych aspektów.
Ta opcja nie jest jeszcze dostępna na naszej platformie. Jednak intensywnie pracujemy, aby wdrożyć ją w niedalekiej przyszłości.
Przy integracjach z gotowymi systemami sprzedaży (typu SkyShop), w niektórych przypadkach należy poczekać około 24h (po wpisaniu tokenu integracyjnego).
Jeżeli po takim czasie Twój problem nadal występuje - wystarczy, że dasz nam o tym znać pisząc na: kontakt@bestool.pl.
Przejdź do systemu B2B i zaloguj się na swoje konto
Skorzystaj z szybkiej wyszukiwarki, aby znaleźć interesujący Cię produkt.
Kliknij na wybrany produkt i dodaj go do koszyka.
Kliknij ikonę koszyka w prawym górnym rogu, aby przejść do podsumowania. Jeśli chcesz dodać inne produkty - kliknij “Dodaj nowy produkt do zamówienia”.
Na tym etapie możesz wybrać wstępnie formą wysyłki. Jeśli w Twoim koszyku znajdują się już wszystkie produkty, które chcesz zamówić - kliknij “Szczegóły wysyłki i płatność”.
- Teraz możesz wybrać interesującą Cię formę wysyłki.
Jeśli wybierzesz opcję Kurier Inpost - musisz wpisać wszystkie dane do wysyłki.
Jeśli wybierzesz opcję Allegro Smart (jest dostępna dla wybranych partnerów, którzy przeprowadzili integrację z naszym managerem InPost) - wystarczy, że wpiszesz login Allegro swojego klienta.
Jeśli wybierzesz własną etykietę - kliknij “Wyślij plik z etykietą” i wybierz odpowiedni dokument lub przesuń plik z etykietą na to pole.
Kurier UPS to dodatkowa forma wysyłki, dostępna dla niektórych produktów z minimalną wartością zamówienia 1000 złotych.
- Wybierz sposób płatności: przelew bankowy lub limit kupiecki, a następnie kliknij “Potwierdzam i płacę”.
- W przypadku kredytu kupieckiego - płatność za Twoje zamówienie zostanie przetworzona automatycznie i od razu przejdziesz na stronę zamówienia.
W przypadku płatności przelewem bankowym - przejdziesz na stronę zamówienia, gdzie zostaną uzupełnione dane do przelewu za Twoje zamówienie.
Na Bestool wyróżniamy kilka statusów zamówień.
Poniżej znajdziesz informacje, co oznaczają poszczególne z nich.
Oczekujące na płatność - wybrano płatność przelewem bankowym. Aby rozpocząć realizację zamówienia, poczekamy do czasu, aż na naszym koncie bankowym pojawią się Twoje środki.
Oczekujące - zamówienie zostało opłacone przelewem bankowym lub kredytem kupieckim i czeka na rozpoczęcie realizacji.
Przetwarzane - zamówienie niebawem zostanie spakowane i wysłane do Ciebie lub Twojego klienta.
Wysłane - zamówienie opuściło nasz magazyn i jest w drodze do Ciebie lub Twojego klienta.
Zakończone - zamówienie zostało rozliczone. W tym przypadku mamy 2 możliwości:
- Zamówienie zmieni status na “Zakończone”, jeśli Twoje zamówienie zostało opłacone przelewem bankowym i została wystawiona do niego faktura.
Opłaciłeś fakturę zbiorczą, na której znajdowało się to zamówienie (płatność kredytem kupieckim).
Opóźnione - jeśli pojawi się jakiś problem z realizacją zamówienia w terminie - poinformujemy Cię o tym za pomocą wiadomości e-mail oraz zmienimy status Twojego zamówienia.
Anulowane - jeśli z jakichś przyczyn Twoje zamówienie zostanie cofnięte, zmienimy jego status. Jeśli zamówienie zostało opłacone przelewem bankowym - środki wrócą na Twoje konto w ciągu 7 dni.
Status zamówienia sprawdzisz na tej stronie
Może także skorzystać z wyszukiwarki zamówień, dzięki której zrobisz to jeszcze szybciej.
Wystarczy, że napiszesz do nas na adres kontakt@bestool.pl - w tytule podając numer zamówienia.
Pamiętaj, że Twoje zamówienie nie może posiadać statusu “Przetwarzane”.
W tym celu przejdź do zakładki Zamówienia, znajdź swoje zamówienie, a następnie kliknij “Zobacz”. Wówczas przejdziesz na stronę zamówienia, na której będą zawarte wszystkie informacje.
Informacje te przesyłamy również na Twoją skrzynkę e-mail. Wiadomość odnajdziesz, chociażby po numerze zamówienia.
Zaznacz formę wysyłki “Własna etykieta”, kliknij “Wyślij plik z etykietą”, a następnie wybierz odpowiedni dokument lub przesuń plik etykietą na to pole.
W tym celu wyślij nam prawidłową etykietę na adres kontakt@bestool.pl.
Jeśli zamówienie nie zostanie jeszcze przetworzone - etykieta zostanie zmieniona.
Napisz do nas na kontakt@bestool.pl w celu umówienia terminu zintegrowania Twojego konta Allegro z naszym managerem InPost.
Integracja odbywa się przez Aplikację ZOOM. Podczas videospotkania udostępnimy Ci nasz ekran, a następnie poprosimy Cię o zalogowanie się na swoje konto oraz zaakceptowanie tokenu integracyjnego.
Przekazaliśmy Ci informację o opóźnieniu zamówienia oraz o szacowanych czasie dostawy. Jeśli akceptujesz zmianę czasu dostawy - nic nie musisz zrobić. Jeśli chcesz anulować zamówienie - wystarczy, że napiszesz do nas na kontakt@bestool.pl
Jeśli masz pytania dotyczące produktu lub opóźnienia napisz do nas na: kontakt@bestool.pl
Historia Twoich zamówień czeka na Ciebie w tym miejscu.
W takim przypadku napisz do nas na kontakt@bestool.pl. Jeśli zamówienie nie zostało przetworzone - zmienimy dane wysyłki.
Natomiast, jeżeli Twoje zamówienie zostało już przetworzone (a podane dane są błędne) - skontaktuj się z kurierem i spróbuj przekierować paczkę.
Jeśli adres podany w zamówieniu nie istnieje - paczka wróci do nadawcy, czyli Ciebie.
Realizacja zamówień w zdecydowanej większości przypadków trwa od 1 do 4 dni roboczych.
Już wkrótce na stronie każdego produktu wprowadzimy indywidualne informacje o czasie realizacji konkretnych wysyłek.
Na Bestool dajemy Ci kilka opcji do wyboru.
Jeśli wybierzesz opcję Kurier InPost - musisz wpisać wszystkie dane do wysyłki.
Jeśli wybierzesz opcję Allegro Smart (ta opcja jest dostępna dla wybranych partnerów, którzy przeprowadzili integrację z naszym managerem InPost) - wystarczy, że wpiszesz login Allegro swojego klienta.
Jeśli wybierzesz własną etykietę - wystarczy, że klikniesz w pole “Wyślij plik z etykietą” i wybierzesz odpowiedni dokument lub przesuniesz plik z etykietą na to pole. W tej opcji możesz wybrać wysyłkę za pośrednictwem 1 z 5 firm kurierskich, z którymi współpracujemy (InPost, DPD, GLS, UPS i Poczta Polska).
Kurier UPS - jest to dodatkowa forma wysyłki, dostępna dla niektórych produktów z minimalną wartością zamówienia 1000 złotych.
Aktualnie nasze wysyłki są obsługiwane przez 5 firm: InPost, DPD, GLS, UPS, Poczta Polska.
Właśnie do nich możesz wysłać nam swoją własną etykietę.
Koszty przedstawiają się następująco:
- Allegro Smart oraz własna etykieta - 3 zł netto.
- Nasz kurier InPost - 15,45 zł netto.
- UPS (forma wysyłka dostępna przy niektórych produktach) - 49 zł netto, darmowa od zamówień o wartości 2000 zł.
W tym przypadku możesz skorzystać z następujących opcji:
Nazwakuriera Koszt[zł]* AllegroKurier24InPost 13,41 AllegroKurier24InPost(pobranie) 15,87 AllegrominiKurier24InPost 10,95 AllegrominiKurier24InPost(pobranie) 13,41 AllegroPaczkomatyInPost 8,99 AllegroPaczkomatyInPost(pobranie) 12,49 AllegrokurierDPD 13,99 AllegrokurierDPD(pobranie) 18,99 AllegroOdbiórwPunkcieDPDPickup 10,99 AllegroOdbiórwPunkcieDPDPickup(pobranie) 15,99 AllegroKurierUPS 13,99 AllegroKurierUPS(pobranie) 18,99 AllegroOdbiórwPunkcieUPS 9,99 AllegroPocztexKurier48 11,99 AllegroPocztexKurier48(pobranie) 16,99 AllegroOdbiórwPunkciePocztex 8,99 AllegroOdbiórwPunkciePocztex(pobranie) 13,99 AllegroAutomatPocztex 8,99 AllegroOne(Punkt,Box) 7,99-8,49 Weź pod uwagę, że możesz także ustawić własne formy wysyłek dla takich firm kurierskich, jak: Inpost, DPD, UPS, GLS oraz Poczta Polska. *Uwaga ceny wysyłek Allegro mogą ulegać zmianom. Aby mieć pewność - zweryfikuj poziomy cen bezpośrednio na Allegro.
Jeśli masz podpisaną umowę z daną firmą kurierską - etykietę wygenerujesz bezpośrednio w systemie dostawcy. Jeśli posiadasz takiej umowy, to możesz skorzystać z firm brokerskich, które udostępnią Ci możliwość generowania etykiet. Mogą to być m.in. Furgonetka, Sendit, epaka, apaczka i inne. W przypadku wysyłek Allegro niektóre etykiety możesz generować z poziomu Allegro. Z kolei inne będą wymagały utworzenia konta w danej firmie spedycyjnej (np. manager.paczkomaty.pl).
Bestool prowadzi wysyłki z wielu magazynów. Firmy kurierskie odbierają przesyłki codziennie, dlatego nie musisz martwić się o zlecanie podjazdów kuriera.
Niestety, na ten moment nie ma takiej możliwości. Wszystkie wysyłki są kierowane na zgodnie z adresami wskazanymi w danych dotyczących dostawy.
Informację wyślemy zaraz po tym, jak tylko spakujemy i przekażemy Twoje zamówienie do wysyłki. W drugim mailu otrzymasz dokument WZ do tego zamówienia.
W pierwszej kolejności sprawdź status przesyłki.
Jeśli jest “oczekujący” - zweryfikuj, czy do zamówienia została dołączona prawidłowa etykieta i czy dane do wysyłki się zgadzają. Jeśli wszystko jest w porządku - napisz do nas na kontakt@bestool.pl, a my postaramy się jak najszybciej rozwiązać problem.
Jeśli załączona etykieta okazała się zła lub podane niepoprawne dane - skontaktuj się bezpośrednio z adresatem.
Jeśli dane były złe, a etykieta zdublowana - najprawdopodobniej produkt wróci do nadawcy, czyli do Ciebie.
Umożliwi Ci to nasza poręczna wyszukiwarka. Wystarczy, że wpiszesz nazwę produktu, a na Twoim ekranie automatycznie wyświetlą się wszystkie produkty, które spełniają Twoje zapytanie:
Możesz również wpisywać kody produktów (np. kody EAN).
Wyszukiwarka zadziała nawet jeśli nie znasz konkretnej lub pełnej nazwy danego produktu. Wystarczy, że wpiszesz synonim. Nie musisz się więc martwić, że produkt, którego szukasz, ma inną nazwę.
W trakcie poszukiwań konkretnego asortymentu możesz również skorzystać filtrów wyszukiwania po wybranym producencie lub dostępności produktu:
Możesz również filtrować wyszukiwania po takich parametrach, jak trafność oraz ocena (malejąco / rosnąco):
Jeśli nie masz podpisanej z nami umowy dystrybucyjnej - w Twoich integracjach znajduje się 5000 produktów. Jeśli posiadasz taką umowę - Twoja pula produktów została rozszerzona do nawet 45 tysięcy.
Jeśli chcesz otrzymać dodatkowe informacje na temat wybranego asortymentu - napisz do nas e-mail na: kontakt@bestool.pl w tytule podając kod produktu. Żadnego pytania nie pozostawiamy bez odpowiedzi!
Nigdy nie pozostawiamy naszych partnerów bez pomocy! Napisz do nas na: kontakt@bestool.pl, a my postaramy się przygotować dla Ciebie dopasowaną ofertę.
Ostateczne ceny produktów są uzależnione od kilku aspektów. Zalicza się do nich:
- Twój obrót
- Twój staż współpracy z Bestool
- Rodzaju współpracy, który został Ci przydzielony (zakupy hurtowe/dropshipping)
Jeśli nie widzisz poziomu rabatu, oznacza to że nie posiadamy aktualnej ceny katalogowej produktu, od której moglibyśmy wyliczyć Twój rabat.
Jeśli zależy Ci na otrzymaniu dostępu do jeszcze lepszych ofert cenowych - pamiętaj, że w tym przypadku znaczenie mają trzy aspekty: Twój obrót, dotychczasowy staż oraz zaangażowanie.
◦ Ceny aktualizowane są na podstawie cenników producentów lub dostawców, a także bieżących kursów walut. Dzieje się to automatycznie, dlatego tak ważne jest włączenie automatycznej aktualizacji cen.
Tworzenie interaktywnych ofert to opcja, która pozwala Ci na pełną personalizację dokumentów ofertowych, które przekazujesz swoim klientom. Możesz na nich umieścić swój logotyp oraz zastosować kolorystykę, aby w ten sposób budować nie tylko zaufanie, ale również swoją markę. Każda oferta posiada własny link (znajduje się pod Twoją własną domeną), dzięki czemu Twoi klienci mogą łatwo się z nią zapoznać, a następnie zaakceptować - dosłownie kilkoma kliknięciami.
Każdy partner, którego konto zostało zaakceptowane, ma możliwość tworzenia w pełni interaktywnych i dopasowanych ofert.
Zaloguj się na swoje konto i przejdź do zakładki Branding i domeny.
Kliknij “Wyślij plik z logo”, wybierz logotyp i kliknij “Otwórz”.
Wybierz kolory, które odpowiadają Twojej marce.
Kliknij “Zapisz zmiany”.
Zaloguj się na swoje konto i przejdź do zakładki Branding i domeny.
Podaj domenę, na której mają być wyświetlane Twoje oferty, a następnie kliknij “Dodaj domenę”.
Ustaw odpowiednie rekordy na swoim serwerze.
W przypadku problemów z konfiguracją domeny - skontaktuj się z nami poprzez e-mail: kontakt@bestool.pl
Przejdź do systemu B2B i zaloguj się na swoje konto.
Skorzystaj z szybkiej wyszukiwarki, aby znaleźć produkt, który chcesz dodać do oferty.
Kliknij na wybrany produkt i dodaj go do koszyka.
Kliknij ikonę koszyka w prawym górnym rogu, aby przejść do podsumowania. Jeśli chcesz dodać inne produkty - kliknij “Dodaj nowy produkt do zamówienia”.
Przejdź na tryb oferty - kliknij przycisk - przełącz na tryb oferty
Jeśli chcesz dodać inne produkty - kliknij “Dodaj produkt do oferty”.
Ustal poziomy marż i rabatów - pojedynczo dla każdego produktu lub zbiorczo używając suwaków. Wartości możesz wpisać także z klawiatury. Kliknij dalej.
Podaj wszystkie potrzebne dane do oferty. Pamiętaj, że nie musisz podać wszystkich danych firmy. Wystarczy wpisać numer NIP i dane uzupełnią się automatycznie.
Kliknij utwórz ofertę.
Gotowe, teraz wystarczy, że skopiujesz link i prześlesz go swojemu klientowi.
Aby to zrobić - wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto i przejdziesz do zakładki Oferty.
Na Bestool wyróżniamy 3 statusy ofert:
- Oczekująca oznacza, że oferta została utworzona. Możesz wysłać ją klientowi, a on może ją zaakceptować.
- Zaakceptowana **oznacza, że Twój klient zaakceptował ofertę, a Ty możesz przetworzyć ją w zamówienie.
- Przeterminowana **wskazuje, że minął czas ważności oferty.
Zaloguj się na swoje konto i przejdź do zakładki Oferty.
Kliknij w przycisk “Akcje” przy Twojej ofercie, a następnie zmień status oferty klikając na odpowiedni status.
Zaloguj się na swoje konto i przejdź do zakładki Oferty.
Znajdź ofertę, którą chcesz pobrać i kliknij w “Akcje”, a następnie pobierz ofertę - klikając w odpowiedni format.
Zaloguj się na swoje konto i przejdź do zakładki Oferty.
Znajdź ofertę, którą chcesz pobrać, kliknij w “Akcje”, a następnie kliknij w “Edytuj ofertę”.
W kolejnym kroku zmień dane lub wartości oferty i zaktualizuj ją. Możesz to zrobić także z poziomu widoku wszystkich ofert. Wówczas wystarczy, że klikniesz pole “Akcje”, a potem “Edytuj ofertę”.
Zaloguj się na swoje konto i przejdź do zakładki Oferty.
Kliknij w przycisk “Akcje”, przy wybranej ofercie, a następnie “Wczytaj do koszyka”.
Przebieg reklamacji wymaga 4 prostych kroków:
- Wyślij do nas e-mail z informacją o reklamacji. Wiadomość musi zawierać numer zamówienia, kod produktu, opis reklamacji oraz zdjęcie reklamowanego produktu.
- W ciągu 3 dni przekażemy Ci informację, czy produkt należy odesłać do dalszej weryfikacji.
- Następnie w ciągu 14 dni przekażemy Ci informację, czy reklamacja została przyjęta.
- Po przyjęciu reklamacji wystawimy Ci fakturę korygującą.
Wystarczy, że wyślesz wiadomość na: kontakt@bestool.pl.
Pamiętaj, aby w Twoim mailu znalazły się następujące informacje:
- Numer zamówienia
- Nazwa produktu lub kod produktu, którego dotyczy reklamacja
- Zdjęcie reklamowanego produktu
- Opis reklamacji
W pierwszej kolejności prosimy o przesłanie zgłoszenia reklamacyjnego na e-mail: kontakt@bestool. Jeśli zajdzie konieczność odesłania produktu, poinformujemy Cię o tym mailowo
O status reklamacji możesz spytać mailowo, wysyłając zapytanie na kontakt@bestool.pl. Pamiętaj, że sami poinformujemy Cię o statusie reklamacji - od razu, jak tylko będziemy mogli przekazać Ci taką informację.
Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.
#1 Wybierz paczkę, która jest odpowiada rodzajowi towaru. Zwróć uwagę na wagę i rozmiar.
#2 Dokładnie zabezpiecz całą przesyłkę. Umieść towar w paczce, wypełnij puste przestrzenie (papierem, folią, styropianem lub innymi materiałami), aby produkt się nie przemieszczał, a na koniec dokładnie oklej całość, aby zabezpieczyć ją przed ewentualnym otwarciem.
#3 Poprawnie zaadresuj paczkę - naklejając na nią stosowną etykietę z niezbędnymi danymi.
Jeśli chcesz zwrócić produkt – napisz do nas maila. W treści wiadomości podaj numer zamówienia, kod produktu oraz informację o ilości.
Jeśli zwrot spełnia warunki - dostaniesz potwierdzenie, że zostanie przyjęty.
Pamiętaj o odpowiednim zapakowaniu produktu i wysłaniu go na adres podany w e-mailu. Masz na to 7 dni od momentu zaakceptowania zwrotu.
Po otrzymaniu produktu, w ciągu 3 dni przekażemy Ci informację, czy Twój zwrot został zaakceptowany.
Jeśli zostanie przyjęty -otrzymasz od nas fakturę korygującą, a płatność zostanie zlecona (termin realizacji to 14 dni od daty wystawieniu dokumentu).
Jeśli zwrot nie zostanie przyjęty - otrzymasz informację wraz z uzasadnieniem. Poprosimy Cię o podanie adresu do zwrotu i odeślemy produkt na ten adres.
Pamiętaj, że masz 30 dni (od dnia wysłania produktu do Twojego klienta) na zgłoszenie zwrotu. Po zgłoszeniu zwrotu masz 7 dni, aby dostarczyć do nas produkt.
Wystarczy, że napiszesz na adres: kontakt@bestool.pl.
Informacja o zwrocie powinna zawierać: numer zamówienia, kod produktu oraz ilość, jaką chcesz zwrócić.
Nie przyjmujemy zwrotu produktów z kategorii BHP oraz takich, które zostały użyte, są uszkodzone lub mają zniszczone oryginalne opakowanie. Jeśli minął termin 30 dni od wysłania produktu do zgłoszenia zwrotu - nie przyjmiemy zwrotu. Jeśli od zgłoszenia zwrotu nie dostarczono do nas produktu w ciągu 7 dni - zwrot również nie zostanie przyjęty.
Zwrot odbywa się na Twój koszt. Nie zwracamy kosztów wysyłki, które zostały poniesione na rzecz dostawy w jedną stronę.
Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.
#1 Wybierz paczkę, która jest odpowiada rodzajowi towaru. Zwróć uwagę na wagę i rozmiar.
#2 Dokładnie zabezpiecz całą przesyłkę. Umieść towar w paczce, wypełnij puste przestrzenie (papierem, folią, styropianem lub innymi materiałami), aby produkt się nie przemieszczał, a na koniec dokładnie oklej całość, aby zabezpieczyć ją przed ewentualnym otwarciem.
#3 Poprawnie zaadresuj paczkę - naklejając na nią stosowną etykietę z niezbędnymi danymi.
Produkty odeślij na adres:
Bestool
ul. Na wzgórzu 10/8
76-220 Główczyce
tel. 572 300 848
Uwaga! Jest to jedyny akceptowany adres do zwrotu.
Fakturę korygującą otrzymasz w ciągu 3 dni od momentu przyjęcia zwrotu.
Środki zostaną przekazane na Twoje konto w ciągu 14 dni od otrzymania od nas korekty.
WZ (wydanie zewnętrzne) to dokumenty stanowiące dowód potwierdzający, że dane produkty zostały wydane z magazynu, a następnie przekazane dalej (w tym przypadku do Ciebie lub bezpośrednio do Twoich klientów).
W Bestool dbamy o Twoją wygodę. Dlatego jako nasz partner mo żesz wystawiać faktury - bezpośrednio na podstawie dokumentów WZ.
Tego rodzaju materiały czekają na Ciebie w zakładce [dokumenty nieksięgowe.](/b2b/konto/dokumenty)
Faktura trafi do Ciebie w każdy piątek oraz ostatniego dnia miesiąca.
Aktualnie nie ma takiej możliwości. Planujemy wprowadzenie takiej funkcjonalności w przyszłości.
Wówczas otrzymasz od nas informację o przeterminowanej płatności. Damy Ci 7 dni na jej uregulowanie. Po tym czasie Twoje konto zostanie zablokowane, a sprawa - przekazana do działu windykacji.
Terminy płatności są dobierane indywidualnie. Dla nowych firm jest to zazwyczaj 7 dni.
Takie dokumenty są wysyłane na Twoją skrzynkę e-mail. Niebawem wprowadzimy dostęp do faktur korygujących także z poziomu platformy.
Zwrot środków za korektę zrealizujemy w ciągu 14 dni od wystawienia dokumentu.
Faktury zostaną wysłane na adres e-mail podany przez Ciebie podczas rejestracji.
Napisz do nas na kontakt@bestool.pl.
Jeśli Twoje płatności zostaną przeterminowane - masz 7 dni, aby środki zostały zaksięgowane na naszym koncie. Po tym czasie Twoje konto zostanie zablokowane, a sprawa - zgłoszona do działu windykacji.
Na ten moment oferujemy 2 opcje:
Przelew bankowy - musisz opłacić zamówienie, zanim zajmiemy się jego realizacją.
Kredyt kupiecki - płatność odbywa się na podstawie faktur zbiorczych, które wystawiane są w piątki oraz ostatniego dnia każdego dnia miesiąca. Dzięki temu rozwiązaniu nie musisz opłacać zamówienia od razu.
Wykonaj przelew bankowy za dane zamówienie lub zamówienia (jeśli wybrano płatność przelewem bankowym) lub wykonaj przelew bankowy za daną fakturę (jeśli wybrano płatność kredytem kupieckim).
- Jeśli robisz przelew za zamówienie (płatne przelewem bankowym) - w tytule napisz umieść numer zamówienia. Jeśli robisz przelew za kilka zamówień - każde zamówienie oddziel przecinkiem.
- Jeśli robisz przelew za fakturę zbiorczą - w tytule napisz cały numer faktury np. “B/90/03/2023”.
W tym celu napisz do nas na kontakt@bestool.pl.
Przekażemy Ci informacje o danych oraz dokumentach, które należy przesłać w celu weryfikacji. Po uruchomieniu limitu kupieckiego nie musisz opłacać każdego zamówienia osobno. Zamiast tego Twoje rozliczenia będą się odbywały na podstawie zbiorczych faktur, które są wystawiane w piątki oraz ostatniego dnia miesiąca (maksymalnie 5 faktur w miesiącu).
Wszystkie niezbędne informacje czekają na Ciebie w panelu klienta.
Aby to zrobić - napisz do nas na kontakt@bestool.pl.
Jeśli nie otrzymamy płatności za fakturę, otrzymasz od nas informację o ostatecznym terminie płatności, który wynosi 7 dni. Po tym czasie Twoje konto zostanie zablokowane, a sama sprawa - przekazana do działu windykacji.
W takim przypadku wystarczy, że się do nas odezwiesz. Napisz na kontakt@bestool.pl, a środki zwrócimy Ci w ciągu 7 dni.
Dołącz do odbiorców naszego newslettera
Zostaw swój adres e-mail i zapisz się na nasz darmowy newsletter. Otrzymasz od nas paczkę wiedzy, która pozwoli Ci rozwijać Twój biznes i zarabiać jeszcze więcej.
Dbamy o ochronę Twoich danych. Przeczytaj naszą Politykę prywatności. Klikając "Zapisz się" wyrażam zgodę na Politykę Prywatności oraz chcę otrzymywać informacje marketingowe od Bestool. Wiem, że w każdej chwili mogę zrezygnować z subskrypcji.