Pytania i odpowiedzi

Dropshipping to model logistyczny wykorzystywany w sprzedaży przez internet polegający na przeniesieniu procesu wysyłki towaru na dostawcę. Rola sklepu internetowego w tym modelu logistycznym sprowadza się do zbierania zamówień i przesyłania ich do dostawcy, który realizuje wysyłkę towaru do klienta.

Tak, działamy w takim modelu.

Nie. Współpracujemy jedynie z osobami, prowadzącymi zarejestrowaną działalność gospodarczą.

Realizacja zamówienia trwa od 1 do 4 dni roboczych.

Czas realizacji zależy od tego czy produkt znajduje się na naszym głównym magazynie.

Jeśli produkt jest dostępny, zamówienia złożone do godziny 11 realizowane są tego samego dnia.

Zalecamy ustawić czas dostawy 4 dni robocze, nigdy nie przekraczamy tego czasu.

Oferujemy kilka rodzajów wysyłek, w zależności od parametrów produktów i rodzaju współpracy:

Wysyłka kurierem INPOST

  • Dostępna w modelu współpracy dropshipping
  • Czas dostawy: 3-5 dni roboczych od złożenia zamówienia
  • Koszt: 19zł brutto
  • Minimalna kwota zamówienia: brak
  • Maksymalna waga paczki: 30 kg

Wysyłka kurierem UPS Express

  • Dostępna w każdym modelu współpracy
  • Czas dostawy: 2-3 dni robocze od złożenia zamówienia
  • Koszt: 19 zł brutto, lub darmowa w przypadku zamówień powyżej 1499 zł netto
  • Minimalna kwota zamówienia: 999 zł netto
  • Przy wadze paczki powyżej 32 kg obowiązuje dopłata. Kwota dopłaty będzie widoczna podczas składania zamówienia.

Wysyłka spedycją codzienną

Ta opcja jest aktywna tylko w przypadku przedmiotów, które nie mogą być wysłane kurierem ze względu na wagę lub wymiary.

  • Dostępna w każdym modelu współpracy
  • Czas dostawy: 2-3 dni robocze od złożenia zamówienia
  • Koszt: 3-5% wartości zamówienia, minimum 250 zł netto. Dokładna kwota będzie widoczna podczas składania zamówienia
  • Minimalna kwota zamówienia: brak

Tak, realizujemy wysyłki Allegro Smart. Posiadamy 2 sposoby realizacji takich zamówień:

  1. Integracja Państwa konta Allegro z naszym menadżerem paczkomatów (Paczkomaty oraz kurier Inpost). W przypadku tej integracji wystarczy, że w zamówieniu wpiszą Państwo login Allegro swojego klienta. Nasi pracownicy samodzielnie dobierają gabaryt paczki i generują etykietę. Numery przesyłek dodawane są automatycznie do konta Allegro. Jeśli są Państwo zainteresowani taką integracją prosimy powiadomić nas o tym mailowo: [email protected]
  2. Wysyłanie własnej etykiety - mogą Państwo wysyłać do nas własną etykietę Allegro Smart. (Inpost Kurier, Inpost Paczkomaty, DPD Kurier)

Koszt logistyczny realizacji zamówienia z własną etykietą lub allegro smart to koszt 3 zł netto.

UWAGA: Aby ogłoszenia były oznaczone symbolem Allegro Smart, muszą Państwo posiadać minimum dwie firmy kurierskie w sposobach dostawy. Zalecamy zintegrować się z nami za pomocą menadżera paczkomatów i samodzielnie generować etykiety Kurier DPD. Etykiety te generuje się z poziomu konta Allegro.

Więcej informacji na ten temat znajdą Państwo "tutaj".

Tak, ale wymagamy od Państwa własnej etykiety.  

Wystarczy, że po złożeniu zamówienia wyślesz ją do nas mailem na: [email protected] w tytule podając numer zamówienia. 

Tak, umożliwiamy wysyłanie własnej etykiety. Wystarczy, że po złożeniu zamówienia wyślesz ją do nas mailem na: [email protected] w tytule podając numer zamówienia. Nie zlecaj podjazdu kuriera, a na etykiecie podaj dane swojej firmy. Kurierzy DPD oraz INPOST są u nas codziennie.

Aktualnie obsługujemy etykiety DPD oraz INPOST.

Do każdego zamówienia wystawiana jest pojedyncza faktura. Faktura wysyłana jest mailem w momencie wysłania paczki.

Faktury zbiorcze zostaną wprowadzone wraz z przejściem na nową platformę, które planujemy na Wrzesień 2021.

Tak, udostępniamy bazę produktów.

W naszych plikach znajdują się:

  • Plik XML zawierający dane stałe wszystkich produktów dostępnych w ofercie
    • Nazwa produktu
    • Opis produktu
    • SKU / EAN
    • Atrybuty (Producent, …)
    • Cena zakupu
    • Zalecana cena sprzedaży
    • Parametry logistyczne: wymiary i waga
    • Kategorie
    • Nazwy plików zdjęć
  • Plik ZIP zawierający wszystkie zdjęcia produktów
  • Plik XML ze stanem magazynowym każdego produktu, aktualizowany na bieżąco

 

1.Należy przejść na stronę pliki XML. 

2.Dodać "Dostęp do plików XML" do koszyka i przejść przez stronę zamówienia.

3.Pliki XML pojawią się w zakładce "Pliki do pobrania"

Abonament jest darmowy.

 

Aby otrzymać token aktywacyjny, napisz do nas na: [email protected]

Tak, korzystamy z bramki płatności T-pay.

>